מטס רמי בר- טיול טרקטורונים מעופפים לזכרו של רמי בר- פארן

posted in: Uncategorized | 0

ב-18 לינואר 2015, נדהמנו לשמוע על מותו הפתאומי של רמי בר ז"ל.
רמי היה מוכר לכולנו מהמעורבות הרבה שלו בנושאים המקצועיים שעלו חדשים לבקרים בפורום שלנו.
הכרנו את רמי גם כנציג התעופה הקלה באזור הערבה שתמיד נענה בשמחה וברצון לפניות לעזרה בנושאים שונים הקשורים לטיולי טיסה באזור הערבה והנגב.
כששמענו על האסון, חשבנו שראוי למצוא דרך להמשיך ולזכור את רמי בדרך של טיסה כפי שאהב הוא יותר מכל.
החלטנו לקיים מטס זיכרון מיוחד במלאת 30 למותו.

אבי פולק נטל על עצמו ליצור קשר עם משפחתו של רמי במושב פארן ולקבל את ברכתה למטס המתוכנן.
אסף סולומון לקח על עצמו את הפן הארגוני והלוגיסטי (ביחד עם יואב בן ארי).
אבי הרטמן, העשיר אותנו במיידע מרתק בנושא הר כרכום והקשר המיוחד שלו עם רמי סביב סוגייה מעניינת זו.
דוידי הולנדר, המליץ לנו על מסלולי טיסה מדהימים במרחב שבין מושב פארן והר כרכום, ולאחר שפרסמנו את תכנית המטס בפורומים השונים, התארגנה קבוצה של כ-15 כלים -להשתתף במטס.

אור ליום 13.3.2015 , נפגשנו במנחת המיישר ויצאנו למטס היום הראשון דרך נחל עשוש למושב פארן.
בצענו יעף קבוצתי מרהיב מעל המושב והמנחת שרמי הפעיל במושב.
חזרנו למיישר דרך נחל פארן.
לאחר הנחיתה וארוחת הבוקר, יצאנו בנסיעה למושב פארן שם נפגשנו בבית הקברות עם אוהד , בנו של רמי ואורנה, אשתו.
קראנו על הקבר דברים שכתב אבי הרטמן בעניין הקשר שלו עם רמי בנושא הר כרכום והעלינו זיכרונות ממפגשים עם רמי בעבר. שמענו מבני משפחתו סיפורים על רמי הטייס, האדם ואיש המשפחה.
המפגש ריגש את כל המשתפים בו והיה בעל חשיבות לכולנו.

קינחנו את היום בטיסת אחה"צ לנחל נקרות ומכתש רמון ונחתנו עם השקיעה חזרה במיישר.
את הלילה העברנו ב"חאן בארות" בלב מכתש רמון בארוחת ערב עשירה וטעימה מעשה הטבחים שבחבורה.
בבוקר המחרת, יצאנו דרך נחל כרכום לביקור בהר כרכום וחזרנו דרך נחל פארן חזרה לנחיתה במיישר.
יומיים מרתקים של טיסות מרהיבות, חברותה נפלאה וארץ נהדרת.
השתתפו בטיסות כמה עשרות חברים שייצגו קהילה שלימה של אוהבי טייס שהכירו ויזכרו את רמי לעד.
אנחנו מקווים להפוך את המטס לזכרו של רמי, למסורת רבת שנים.